3 tipy jak aktivně strávit Valentýn během lockdownu

Už máte plány na valentýnskou neděli? Milujete sportování a adrenalin? Den bez pohybu je pro vás to stejné, jako den bez kyslíku?

Popadněte svoje chytré hodinky a dejte si do těla. S partnerem, nebo sami, to je na vás! A s použitím hashtagu #smartlaska se s námi na instagramu podělte o své valentýnské sportovní zážitky!

Běh, chůze, nebo obojí

běh a chůze

Ačkoliv nám toho korona hodně vzala, jsou stále aktivity, které si vzít nenecháme. Jednou z nich je klasický běh, popřípadě chůze, ideálně i kombinace obojího v podobě indiánského běhu. Během běhu spálí jedinec od 400 do 800 kcal/hod. Záleží samozřejmě na intenzitě. A navíc, začít den během je nejlepší recept na pořádné probuzení.

Skialpy, běžky, sněžnice

lyžaři

Sjezdovky sice letos sjíždí spíše boby a sáňky, ale nic nebrání v popadnutí skialpů, běžek a nebo sněžnic. Udělat si větší výlet takhle při neděli nezní úplně zle, no ne?

Večerní romantika s čelovkou

romantika

Kdo nepatří zrovna k ranním ptáčatům a rád si zejména o víkendu přispí, ten může, po ranní kávě a zjištění kvality spánku z chytrých hodinek, navečer vyrazit na turistiku s čelovkou. Skvělý tip zejména pro páry. A pokud patříte k těm párům, které rády závodí mezi sebou, jsou chytré hodinky nepostradatelným parťákem. Jak jinak byste zjistili, kdo jaký den spálil více kalorií a udělal víc kroků?

Jedinou škodou je, že chytré hodinky neumí změřit, kolik endorfinů se vám během jednotlivých činností vyplavilo do těla. Co naplat, tohle měření necháme na vašem subjektivním posouzení. S tím ostatním se spolehněte na hodinky. A pokud žádné nemáte, jedná se o skvělý dárek - třeba právě k Valentýnu.